Halaman

Ahad, 21 April 2013

Penamaan Calon Bayan Baru

Semalam, sepagian aku di menghadiri penamaan calon bagi Parlimen Bayan Baru. Bayan Baru di isi oleh 3 DUN - Batu Uban, Batu Maung dan Pantai Jerejak. Istimewakan... di celah 2 Batu ada 1 Pantai.


bermula dari sini...


Parlimen dan DUN kesemuanya dari PKR

Keluarga Hj Rashid - calon yang aku buat kerja untuk kemenangannya

berhimpun di hadapan SJKC Min Sin

antara kreativiti penyokong pelbagai bangsa

kekadang ujud kebersamaan yang tidak dirancang


sebab itu aku tak suka bergambar. siapa jurukamera nih?.  
aku nak 'saman'..


Boleh juga baca selanjutnya di sini...

6 ulasan:

Jay Ar berkata...

Ini kalilah!!

Anonymous one berkata...

Gambar last tu mula2 saya xperasan ada IM.. hehe..

di doakan proses pilihanraya dengan lancar amin

Temuk berkata...

Semoga PRU13 berlangsung dalam keadaan aman tenteram. Dan bila keputusan diperolehi, minta-minta mereka yang terpilih akan bekerja dengan tekun. Yang kalah, minta-minta akan menghormati keputusan, dan tidak mengganggu pihak yang menang dengan berbagai cara sehingga pihak berkenaan susah untuk bekerja.

insan marhaen berkata...

JR,
Jangan terlalu yakin. Buat saja kerja. paling minima share melalui FB. Lagi minima.... doa!

AO,
lelaki retro yang tak hensem memang orang tak perasan. tapi dia ada...

temuk,
betul sekali. PR pun kalau tak buat kerja dan BN boleh beri janji relaistik, sesi depan kita ubah lagi. Malaysia hak rakyat!

rinduan citarasa berkata...

wahhh IM sgt smart

all the best, selamat berjuang

Cikda berkata...

salam IM,

wahh..org kuat parti rpanya.. gud luck ye kali ni.. :)