Halaman

Khamis, 11 Februari 2016

Ntah...



Dah seminggu tak menulis...

"Kenapa?"

Ntah...

"La... Kata, menulis itu adalah minat utama."

Betul!

"Takada bahan ke?"

Banyak...

"Habis tu?"


# senyap


"Hari ni tak ambil Marissa dari TAR?"

Tak... Dia ponteng. Lambat bangun.

"Habis... Nak buat lepas ni?"


# senyap


Ah... solat Dhuha lagi baik...

7 ulasan:

Kakcik Nur berkata...

Hanya kita dan Allah juga yang mengerti apa sebenarnya yang sedang kita rasa...

Nor Azimah berkata...

Tggu je cerita IM

Kakzakie Purvit berkata...

Ada kala cerita berlegar di minda tapi tak diluah dlm bentuk tulisan.

kakyon berkata...

Kekadang rasa dihati nak kongsi semua..bila dh ngadap lappy..lupa kat mana nak mulakan cerita..

Etuza Etuza berkata...

Asalam IM..tak apa, Etuza juga tak sepantas lagi..banyak kerja rupanya yang lebih mendesak

iryanty ismail berkata...

yan pun sama im..sejak 2 menjak ni.blur nak menulis

Bearcat berkata...

IM baru seminggu tak menulis. Saya dah bersarang labah2 dah blog hehehe.