Halaman

Rabu, 25 Ogos 2010

berapa banyak eh, da....

Photobucket - perjalanan hidup yang tidak henti-henti....

eh,
kenapa kali ini aku susah hendak menulis?
tiada idea
tiada bahasa.

eh,
kenapa hari ini aku terasa letih?
bukan kerana puasa
bukan kerana kerja.

eh,
kenapa masa terlalu cepat berlalu?
belum dapat buat apa-apa
sudah hampir habis seminggu.

eh,
kenapa hati tidak tenteram?
sejak balik dari Sekolah Menengah Sungai Nibong tadi
apakah aku telah menyinggung perasaan guru-guru Pendidikan Khas
yang pernah mendidik Akmal 2 tahun yang lalu?

eh,
kenapa banyak sangat eh?
kan Tuhan tidak suka
dengan orang yang terlampau banyak ber - eh..eh...

eh,
aku rindu kat mak!

weh,
nasi untuk sahur belum lagi ditanak...

11 ulasan:

kakcik berkata...

Salam IM..

kadang2 bukan kita suka atau sengaja hendak menyebut, tapi sering terjadi begitu dan kita hanya tersedar bila ianya telah berlalu! Eh.. betul ke komen kakcik ni ek? :)

kak wan berkata...

itulah rencah kehidupan....
kita sering tertanya sendiri dan sudah tentu sendiri juga yang jawap...

al-lavendari berkata...

kita pun rasa sakit kepala eh
rasa malas pula nak pergi kerja eh.
eh eh eh

ibundo berkata...

eh harini kerja ke...

hentian berkata...

yelah, kekadang ada soalan yang terpaksa dibiarkan tidak berjawap.

biarkanlah ianya tinggal dengan .... eh!

walaupun malas nak pi kerja, IM kenan pergi juga ni...

ibuintan berkata...

eh tak prasan lak entri ni semalam..

hentian berkata...

banyak sangat yang hendak di follow agaknya.

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

Salam IM,


eh..

ada dua lenggok bunyinya

eih.. mengiyakan
eh... macam topik IM hari ni..

betul tak ?

a kl citizen berkata...

memang ada hari2 nya, semua jadi srba tak kena

selamat berbuka

hentian berkata...

azrina,
berapa banyak eh da....

kl citizen,
jangan jadi macam Labu dah le yer.. marah Hj Bakhil nanti!

scr berkata...

eik??? haha