Halaman

Khamis, 4 Jun 2015

Malas!



Nak tulis blog pun malas.. Letih...

Dua harian jaga abah mertua di Hospital Lam Wah Ee. Semasa di sana rasa ok.. malah tak sedar masa berlalu dari pagi, petang hingga malam. Balik rumah rasa amat mengantuk.

Esok pergi lagi, agaknya.

Abah nampaknya ok. Dia di dapati mengalami ulcer dalam usus kecil. Buah pinggangnya juga ada masaalah.

Mak dah berkerusi roda. Cakap pun sukar difahami.

Begitulah pusingan hidup kita ini... Satu hari nanti aku juga akan macam tu.

7 ulasan:

Murniwati Awang berkata...

Dok kat ward mana ni?? Murni pon kerja di Hospt Lam Wah Ee.. Semoga abah mertua insan marhean cepat sembuh..Aamiiin!

Kakcik Nur berkata...

Mudah2an di hujung2 usia, anak2 tidak rasa terbeban untuk melayan kita...

Kakcik Nur berkata...

Mudah2an di hujung2 usia, anak2 tidak rasa terbeban untuk melayan kita...

Ros Illiyyuun berkata...

Semoga semuanya dalam peliharaan Allah.. Aamiin.

insan marhaen berkata...

Baru pindah ke wad 320..... Zainal Roselin

insan marhaen berkata...

Baru pindah ke wad 320..... Zainal Roselin

iryanty ahamad berkata...

semoga cepat sembuh..amin

* im jangan malas2..teruskan menulis :-))