Halaman

Ahad, 1 Ogos 2010

Terima Anugerah BW1

Tiba-tiba aku diberitahu dapat Anugerah BW. Udah lama aku tidak dianugerahkan. Malah, anugerah yang dulu-dulu itu pun entah kemana tiadanya. Aduh, boleh dicap tidak menghargai pemberian orang ke aku nih?


Tapi dulu aku dapat anugerah kerana menjadi pembaca setia blogger tersebut. Lain pula kali ini aku dianugerah kerana menjadi pengikut terbaru LamaN KaseH ImaN. Mmmm... kira sempoi juga tu.

Kalau dulu aku terima anugerah tanpa syarat. Pun, kali ini perlu jawap beberapa soalan pulak. Kalau tak jawap camna? Kira tak aci ke?

Alakullihal, soalannya kira ok la.Cuma malam ni entah kenapa otak aku pasif pulak. Tak berapa umphh berfikir walaupun jenuh perah.

Q&A :
Q1. Dimanakah anda selalu BW?
- Di alam siber le. Mana ada alam lain lagi. Aku klik blog A kemudian klik mana-mana blog di sidebar blog A. Menjadi follower blog B dan komen sikit di cat box blog B tu.

Aku mau meramaikan blogger lelaki di sidebar blog aku ni. Asyik perempuan je, lain macam pulak rasanya.

Q2. Kenape anda suke klaw b'BW?
- Sejak ibu_suri diserang Ahmar, aku lebih banyak memerap di rumah. Aktiviti bersama NGO aku semakin kurangkan. Makanya, aku punya lebih masa tetapi terasa sunyi dan kehilangan ukhuwwah persahabatan. Aku pula memang suka menulis sejak dari bangku sekolah menengah.

Jadi menulis blog seperti mencandu hidupku. Demi untuk memeriahkan blog aku, BW adalah antara caranya. Lagipun, aku bukanlah popular sangat macam RPK atau Che Det. Kalau aku tak hemoih cari kawan, macam mana depa nak kenai aku, kan!

Q3. Ape yg anda dapat klaw BW?
- Dapat info baru, teknik menghias blog, ragam blogger menulis dan kalau ada tuah depa jatuh cinta kat blog aku, aku akan dapat rakan blogger baru. Lagipun, aku ini cuma insan biasa ciptaan Tuhan. INSAN MARHAEN yang idak punya apa-apa dan tidak pandai dalam apa-apa!


Q4. Macam mane perasaan orang yg d'BW anda?
- Entah le. Tak dapat le teman selami perasaan mereka. Tapi apa yang pasti, blogger yang bagi anugerah ni kat aku, aku pautkan blognya kat sidebar aku tanda Kaseh..eh...penghargaan. Samada dia suka pada tulisan aku atau sekadar suka gitu-gitu je, itu Tuhan yang Maha Esa saja yang terlebih maklum.


Terima kasih Ummi Iman atas anugerah. Aku tidak berhajat untuk memanjangkan penganugerahan ini. Sebabnya? Bak kata Mr Os, bukannya maleh. Cuma tak kose.....heh..heh..

Maaf!

Tiada ulasan: