Halaman

Ahad, 29 Mei 2011

Atan Dengan Kambingnya

Sebenarnya klip video ini aku nak pos ke blog SRI MERSING tapi disebabkan aku ini masih di tahap BUAH CEMPEDAK DI LUAR PAGAR makanya tersasar ke sini pula.

Gimanapun, tak mengapalah. Kedua-dua  blog sentimental ini masih tetap blog kesayanganku juga. Klip video ini mengingatkan aku pada zaman remaja yang sahabatnya adalah alam semulajadi!


18 ulasan:

IMANSHAH berkata...

saya membesar dengan ATAN

nyanyisunyi berkata...

Suara dan celoteh yang sering menghiburkan..

izman berkata...

ye, masa saya membesar, Atan selalu ada muncul di tivi.

S..U..D..@..I..S berkata...

kelebihan jamali shadat dengan atannya..hebat mas tu

ibuintan berkata...

saya juga membesar dengan keletah Atan dan atuknya... memang menghiburkan

iBu...gUru berkata...

semalam ikut my laling berurusan beli 2 ekor kambing utk aqiqah anak menakan .......

MulutPayau berkata...

suka ngan ATAN.....mmng mnghiburkan..

Citarasa Rinduan berkata...

sama dgn ayu........

hentian berkata...

imanshah,
tapi atan dok besaq tu juga..

nyanyisunyi,
atan mewakili watak anak yang nakal..

sud@is,
ya.. jamali menang tempat ke2 dengan kelebihannya membuat pelbagai suara.

ibuintan,
disamping menghibur sebenarnya ada mesej positif yang ingin disampaikan.

ibuguru,
boleh lagi ke makan daging kambing?

mulutpayau,
abah IM membeli hampir kesemua piring hitam lawak si Atan ni.

CR,
ya... sebab lahir di zaman yang sama.

ghost writer berkata...

masih tetap diingati oleh setengah orang..bagi saya,ia sudah tidak pernah diingati.

Adinda Amy Sensei berkata...

apa khabar IM?

diana berkata...

nostalgia...:p

maiyah berkata...

assalam..

tringat masa skolah dlu.. dah x ingt bape umr

hentian berkata...

ghost writer,
generasi peringkat IM tentu masih mengingati kerna ada nostalgianya.

amy,
IM sihat. cuma sikit tertekan dengan kenduri Angah, IQA audit di tempat kerja dan kes Akhmal yang datang sekaligus..

diama,
memang penuh nostalgia.

maiyah,
tentunya masa kecil..

Mario berkata...

hehe...

Kamsiah berkata...

jika ditanga budak2 skrg..pasti tak kenal sapa dato' jamali sadat

Bapak berkata...

skrg ni susah nak cari pelawak yg bole buat variasi suara cam Datuk Jamali Saadat ni..

NzA berkata...

dulu minat sgt dgn atan...he..