Halaman

Selasa, 24 Julai 2012

Gheba



Tak tahu nak catat apa untuk hari ini. Cuma yang dapat aku rasai ialah aku semakin letih dalam rutin harian menjaga ibu_suri.

Aku luahkan isihati ini kepada rakanku yang bertugas sebagai jururawat di klinik tempat kerja. Nasihatnya seperti nasihat orang lain juga... sabarlah, insyaAllah ada hikmahnya di sisi Tuhan.

Aku pun selalu berdoa begitu. Aku tidak mahu menjadi sebahagian dari golongan mereka yang tidak mahu bersyukur.

Seorang rakan secara berseloroh menyakat aku; cari sorang lagi la. kat sini ramai yang masih kosong.

Ye la tuh.... Gheba semua ni....

8 ulasan:

Deru Ombak berkata...

Tepuk dada tanya selera IM.. :)

Selamat berpuasa..

kakcik berkata...

Adakah dengan menambah seorang lagi itu akan benar2 meringankan apa yang IM rasa berat sekarang ini? Hanya IM dan Allah Yang Maha Mengetahuinya...

❤Kamsiah❤ berkata...

ibu suri berupaya berpuasakah IM?

Temuk berkata...

InsyaAllah, IM akan terus dapat bertahan. Hehehe, eloklah IM kata kawan tu berseloroh saja. Seloroh takkan menggoda. Selamat meneruskan perjuangan Ramadhan.

Murni Alfathunnisa berkata...

Kalau tambah seorang lagi boleh membantu meringankan beban..takpa lah...kalau sebalik nya..tak ke naya nanti..huhu

Anonymous one berkata...

Gheba tu apa IM?

a.samad jaafar berkata...

kawan2 yg nakal mmg mudah beno jalan penyelesaiannya..

berat mata memandang..berat lagi bahu yg memikul..

makchaq berkata...

Bila kongsi2 memang dapat kurangkan sesak dalam hati..

Memang penat dan mencabar minda jaga orang sakit ni... tapi dah bahagian IM jaga orang sakit.. redha dan sabar ja la..

Akhmal ok ka?