Halaman

Ahad, 30 November 2014

Rabun


Awat kabur je tulisan kat latop ni. Jenuh jegil.

La... silap ambil spec rupanya...

Akibat letak cermin mata bersebelahan atas kabinet tv.

Aku rabun dekat, sidia pulak rabun jauh... Elok le tu...

Kalau sidia tahu, ngekek le dia ketawakan aku... acha...

Hari ini Angah ajak makan di rumah dia. Ayu masak apom, katanya...

Aku bukan minat sangat makan apom ni tapi kira orait lah... Nak jadi mertua yang disenangi, kenalah bersikap 'tak banyak ragam'... betulkan?

Ini baru satu menantu, insyaAllah.. ada lagi 2 jika diizinkanNya jodoh mereka. Belum tahu lagi warna apa pulak tu nanti....

4 ulasan:

❤Kamsiah❤ berkata...

saya rabun jauh...tp keteghak tak mau pakai spek hehe

Kakcik Nur berkata...

Kakcik suka bersikap 'tak banyak kerenah' dengan anak menantu untuk bahagiakan hati sendiri...

sud@is berkata...

Saya plak rabun dekat, tp buat spek jauh dan dekat siap2...

Bersikap senang senangkan hati mereka moga mereka senang senangkan hati kita...btoi ka ni..xda pengalaman lagi ni....

JR berkata...

Saya rabun jauh tapi kedai spek nasihatkan buat spek untuk rabun jauh dan dekat...