Halaman

Sabtu, 16 April 2016

Suatu Pertarungan

Malam kelmarin. Bila tiba-tiba ibu_suri mengejutkan aku yang tidur-tidur ayam di katil sambil menjerit.

Nasib baik ada Akhmal. Dalam takut dan geli, dialah aku suruh turun ke gelanggang.

Cuma pesanku... halau sahaja keluar. Jangan cederakan.

Dia cuma tersasar arah. Cuaca panas begini dia pun tercari-cari habitat reptilianya yang semakin pupus dek kerakusan manusia juga.

Aku ni dah tua. Mana larat nak bersilat. Cuma jadi juru kamera ajelah...

Nak tengok gambarnya boleh ke sini.

(Maaf, tak dapat attach klip video dan gambar kerana masaalah setting.)

2 ulasan:

saniah ibrahim berkata...

Apa kah yang jadi tetamu yang tak diundang tu IM...ular ke.?
Yalah skg musim panas haiwan2 mencari air sebenarnya.Kat rumah saya waktu siang pun tutup segala lubang , bimbang ada yang masuk .

Kakcik Nur berkata...

Alamak! apa yang dah masuk ke rumah tu IM?