Sabtu, 6 Ogos 2016

Cbox

Semasa aku godek godek laptop, merayau-lihat cit cat box, terjumpa semula dengan widget cbox

Aku pernah guna cbox ini lama dulu. Namun tabiat aku yang suka sangat tukar template sana sini, cbox aku pun merajuk dan hilang. Aku ganti dengan saybox yang rupa-rupanya mempunyai penampilan yang lebih baik.

Apa yang aku nak ceritakan ialah...


Hati aku yang tetiba digigit sayu bila terbaca komen adikku Haniza yang masih tersimpan. Kata-katanya tercatat pada 2009... kira-kira 5 tahun sebelum dia pergi menemui Ilahi.

Adikku yang seorang ini adalah antara adik yang menjadi tulang belakang dalam aktiviti kekeluargaan, Selalu senyum dan tegas yang melayakkannya menjadi pemimpin kemasyarakatan....

Mudah-mudahan Allah rahmati rohnya di alam barzakh...


Boleh baca catatan di : http://keluarga-amri.blogspot.my/2014/09/belasungkawa.html 
klip video di : https://www.youtube.com/watch?v=_qxpdLt-7JM

4 ulasan:

Murni Alysa berkata...

Semoga roh arwah ditempatkan dikalangan orang yang beriman..Aamiin!

iryantyismail berkata...

Assalamualaikum im..apa khabar

insan marhaen berkata...

iryanti,

Alhamdulillah... sihat jer. Cuma terkadang jemu dan tertekan kerana 'terkurung' dengan tanggungjawap menjaga dan menguruskan kebajikan dan emosi ibu_suri dan Akhmal seorang diri...

Kakcik Seroja berkata...

Semoga rohnya damai di sisi Maha Pengasih...