Jumaat, 20 Januari 2017

Akaun FB Baharu...

Aku ada membuka akaun Facebook yang baharu berkonsepkan blog aku ini. Aku hanya akan menerima friend yang aku kenal dan yang memang pengikut blog ini. Akaun fb yang lama masih juga valid cuma kurang aktif.

Sebentar tadi aku ada mengunfriend beberapa friend yang aku tak pasti. Juga beberapa individu yang aku hold permintaan mereka untuk menjadi friend.

Nak tahu masih friend atau tidak, senang sahaja. Beberapa hari ini aku akan post status baru di timeline. Jika kalian tidak menerimanya bermakna kalian yang dimaksudkan tidak lagi menjadi friendku.

Boleh request friend semula dan pm tepi untuk menyatakan bahawa kalian adalah pengikut blog aku. Termasuk juga kepada mereka yang mungkin dah request tetapi aku hold buat sementara. 

Akaun Facebookku yang baharu : Insan Marhaen

Bukan apa. Cuma nak pastikan Facebook aku kali ini bersih dan aman.

Aku mengalu-alukan kesudian kalian sebagai friend kepada akaun baharuku...

5 ulasan:

Kakcik Seroja berkata...

Kita 'friend' kan? :)

wati berkata...

Kita fren kan?..jiran setaman.

mokja berkata...

Dah send friend request..nama kakak bukan mokjadeandell tapi dkt dgn insan.

LadyBird berkata...

Alhamdulillah.. Kumpulkan kawan2 positif sahaja.

Adam berkata...

selamat membuka fb baru.