Halaman

Selasa, 10 September 2013

Dalam Kenangan

Tak tahu nak tulis apa hari ni. Tak ada idea. Cuma yang aku perasan, hari ini aku terlebih makan. Perut rasa sendat. Rasa tak selesa. Terasa malu pula pabila menatap gambar-gambar lama di sini.


Demo Palestin bersama NGO Islam di hadapan 
Masjid Kapitan Keling, 2010

Sertai demo GMI 2009

Latihan di Jepun bersama blogger JH

Semasa sertai ekspedisi mendaki Gunung Tahan

Sesi latihan silat Gayong bersama blogger WN

Bawa adik perempuan melawat Bukit Bendera

Tentu boleh agak mana satu yang bernama 'aku'. Dan..akhir sekali.... jeng...jeng...gambar paling klasik....

Baru kawen...

Comel tak..ibu_suri?.... Muga terhibur dan senyum-senyum sokmo.....!

5 ulasan:

❤Kamsiah❤ berkata...

kadang2 bilamenatap gambar2 lama..boleh tersenyum sendirian jadinya...dulu2 kita ni ...slim..dh jadi mak,ayah org ni dah membesar saiz badan..

Kakzakie berkata...

Darah muda masih panas IM - ketiadakpuasan hati dilangsungkan dgn cara itu.

Bukan ibu_suri aje yg comel, IM pun masih kurus macam budak baru habis belajar hahaha... dulu tak macam sekarang dah nikah pun duduk jauh-jauh lagi - malulah ye:)

ANIM berkata...

gambar last tu..nape jauh bebenor duduknya..

Jay Ar berkata...

Saya pulak lain, masa mula kawin agak montel, sekarang lebih slim..Mungkin kerana semakin tua semakin rajin beriadah (setiap hari joging 6 km), masa muda dulu pulak malas beriadah, yg tau tibai makan saja....

hrusli61 berkata...

Tiada kata-kata yang mampu diucapkan cuma senyum sumbing terukir di raub wajah ini.

Teruskan berkarya.