Ahad, 9 November 2014

Beriku HidayahMu!


Sedikit resah pagi ini. Rasanya elok kalau pergi mandi dan keluar riadah di Kompleks Sukan MPSP, Bukit Mertajam. Harap-harap ibu_suri tak sedar aku keluar. Aku ingin sendirian mencari ketenteraman.

Dia masih tidur dengan dengkur yang teratur.

Tuhan... berilah aku kekuatan menempuh hidup yang masih ada. Berilah aku hidayahMu agar aku terus perkuatkan azamku untuk perbaiki diri, terus bangun walau tersungkur beberapa kali dalam ibadah dan istiqamah berjalan di atas jalanMu yang lurus!

Kembalikan aku ke rumah dengan dada yang lapang untuk meneruskan kehidupan yang masih panjang dan berlikuan...

6 ulasan:

Kakcik Seroja berkata...

Aamin Ya Rabbal Alamin...

Kamsiah yusoff berkata...

semoga niat dan tujuan yg baik akan dipermudahkan...

JR berkata...

Semoga Allah sentiasa mendengar doa kita dan mempermudahkan perjalanan hidup yg tak tau di mana bakal berakhir ini...

insan marhaen berkata...

kakcik,
TQ

Kamsiah,
Jzkk

JR,
:-(

NzA berkata...

Amiin..amiin...amiin..moga dipermudahkan urusan IM.

Jari Manis berkata...

Bersabarlah IM ..semoga tabah hadapi cabaran hidup