Halaman

Isnin, 21 Disember 2015

WORDPRESS


Sedang belajar menggunakan Wordpress untuk kesinambungan menulis blog.

Keinginan ini bermula bila membaca blog A Samad Said. Mungkin dengan menulis di medium yang baru, keghairahan menulis menjadi lebih segar.

Harap-harap aku masih istiqamah menulis. Menulis hal-hal peribadi ini kekadang diburui rasa bersalah.

Walaupun begitu, aku tetap selesa menulis tentang apa yang aku sendiri alami. Ilmuku tak cukup tinggi untuk nak menulis yang ilmiah.

Barangsiapa yang masih sudi membaca tulisanku, terima kasihlah.

Aku dah malas nak blogwalking blog-blog baru. Mana yang singgah dan komen setiap entri aku saja yang akan aku buat kunjungan balas.

Aku mengharapkan keikhlasan pembaca. Blogger yang sezaman dengan aku dah semakin ramai yang pencen!

9 ulasan:

saniah ibrahim berkata...

Teruskan lah berkarya,
Mudah2an tulisan IM dapat memberi manfaat pada pembaca.

Murni Alysa berkata...

murni suka baca coretan IM..santai dan penuh dgn isi tersirat

Bearcat berkata...

Saya masih setia membaca blog IM cuma kadang kala sibuk dan tak sempat meninggalkan jejak hehe.

Kakzakie Purvit berkata...

Kemampuan masih ada apa salahnya luangkan masa menulis IM
Setiap tulisan pasti ada yg membaca tak kiranya walau mungkin pada IM ianya perkara biasa. Sebab kadang yg kelihatan biasa pada kita tapi luar biasa dan ada pengertian buat org lain yg membaca..

JR berkata...

Alhamdulillah saya masih belum bercadang utk pencen menulis blog. Pernah juga beberapa tahun lepas bercuti sekejap menulis tapi rindu yg menggamit menyebabkan saya menulis semula...

iryanty ahamad berkata...

im kuatkan azam untukenulis..jangan pernah berhenti...

im ..yan juga baru berjinak dengan wordpress..tapi susah pakai hp...jadi yan masih setia dgm blogspot..huhu

Omong Mak Long..... berkata...

Assalamualaikum,

Mak Long baru sahaja mengikuti blog IM. Mak Long rasa senang membacanya..jadi harapnya janganlah berhenti dari menulis. Berupa tidak bermunafaat kepada penulis kadang kala tu, tetapi ada pembaca dapat menafaat dari penulisan tersebut.

SukaniMusik berkata...

Best pak cik...
lanjuuuttt....

Yaya Azura berkata...

tak pernah cuba wordpress.
tp medium mana-mana pun jgn pernah berhenti menulis.
saya dtg baca juga..ada masa komen..ada masa tak..