Halaman

Selasa, 22 Disember 2015

TAK JADILAH


Fikir punya fikir...  akhirnya aku berkeputusan untuk tetap setia sahajalah dengan Blogspot ini.

Setuju dengan komen IryantyWordpress tidak mesra penulis. Hendak mengarang satu entri pun berbelit-belit rasanya. Terlalu banyak tetingkap.

Lagipun, blogspot yang ini dah banyak kisah aku muatkan. Tentu lebih baik jika kekal sahaja di sini.

Hah... aku nak bawa ibu_suri pergi jalan-jalan. Nanti membebel pulak dia sebab aku buat dek jer sejak dari pagi tadi. 

Oh ya... kalau sudi bolehlah singgah ke Wordpress aku tu di sini. Aku tak mahu delete. Biarlah di situ hingga ianya mereput sendiri.

6 ulasan:

Kakzakie Purvit berkata...

Samalah kakak pun tak ada niat dah nak buka yg lain.
Kalau rasa nak titip masuk aje yg ada sekarang
Kalau tak biar ajelah..

Bearcat berkata...

Betul IM. Saya tak berapa syok guna wordpress. Dah cuba sebelum ni. Rasa blogspot lebih user friendly :-)

iryanty ahamad berkata...

nak mencuba tak salah im...dah cuba baru tahu..kan....malas nak pening kepala..

SukaniMusik berkata...

hehehe...

Nor Azimah berkata...

Oo, betullah im, saya ada balas kunjung tapi nktggl komen tu kena isi benda bagai, malas saya.

Kak Yon berkata...

Bila akak berkunjung ke WP..setiap komen akak tak keluar pun..bazir masa jer..