Isnin, 13 Ogos 2018

Moi Sup...

Jam 10.40 malam.

Aku berada di depan Man Cafe. Satu satunya kedai makan yang aku singgah kalau nak.makan moi sup bila malam macam ni.


Sejak keluar hospital, ibu_suri kurang selera makan. Lapar tapi apa yang aku beli tidak menambat rasa mahu makannya.

Jadi aku anjurkan dia makan moi sup.  Nampaknya ada selera dia untuk makan hingga habis.

Memang susah nak layan kerenah ibu_suri ini tambah lagi bila dalam keadaan tak stabil begini.

Aku harap kalian janganlah jadikan diri serba payah dalam menjalani hidup. Cubalah menjadi orang yang tidak banyak ragam. Hidup simple, ok sahaja dalam apa kesusahan hidup.

Ini kali pertama aku paparkan video klip ibu_suri di dalam blogku ini, rasanya. Melalui video ini barangkali kalian boleh lihat dan renung karektor ibu_surinyang dikatakan kesan minor stroke dulu yang membawa kepada rawatan berkala di wad psikiatrik...


Tiada ulasan: