Halaman

Isnin, 14 Mac 2016

Tak Ada Tajuk


Sesekali ingat, jadi macam dia pun baik juga agaknya.

Problem free. Hepi dengan dunia sendiri. Tak kacau orang. Orang tak kacau dia.

Nak minum... mintak jer kat kedai mamak. Tidur atau hujan, bus stop jadi tempat teduhan.

Uffss...



Nota:
Lokasi : Bandar Sunway, Seberang Jaya.

8 ulasan:

Nor Azimah berkata...

Ermmmm, dek krn masalah yg tk dpt diluahkan, twrpendam je dlm dada, dia jadi mcm tu..jgn sesekali putus harapan dr rahmat Allah.

Nor Azimah berkata...

Ermmmm, dek krn masalah yg tk dpt diluahkan, twrpendam je dlm dada, dia jadi mcm tu..jgn sesekali putus harapan dr rahmat Allah.

JR berkata...

Saya juga pernah kata kat isteri benda yg sama, mereka adalah antara orang yang paling bahagia di dunia, dalam kesakitan pun masih mampu tersenyum!

hrusli61 berkata...

Mintalah yang terbaik daripada Allah SWT.
Itu kurniaanNya bersyukur kerana kita diberi amanah sebagai Khalifah. Bersyukur kita menjadi oaring Islam.
Mudah-mudahan ditingkatkan keimanan kita dan menjadi orang yang bertaqwa.

Kamsiah Yusoff berkata...

hidup sbg gelandangan..mungkin kita nampak mereka bahagia dgn cara mereka..tp dihati mereka tiada siap yg tahu..

Kakzakie Purvit berkata...

Ini dia siuman ke tak IM?
Kalau siuman masih ada tercatat dosa/pahala
Kalau gila tak ada rasa susah dan tak ada dosa..

Bearcat berkata...

Org mcm yg dlm gambar tu pun ada masalahnya tersendiri...cuma kita yg melihatnya nampak mcm dia tak punya masalah...

aizamia3 berkata...

Kita lihat nampak macam mudah hidup dia tapi siapa tahu keadaan sebenar kan.
Moga dia kuat dan sihat dalam menjalani rutin harian.