Isnin, 10 September 2018

Aktiviti Hari Ini...

Apa aku buat hari ini?

Boleh baca kat status fb di sini...

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=297895830989528&id=100023073398208

Memang memenatkan layan ibu_suri. Kebergantungan, ragam dan keras hatinya terpaksa aku serap dan perakui.

Ditambah pula dengan perangai Akhmal yang masih tidak berubah.

Sorang sorang aku pikul semua ini buat aku terasa lelah dan.kecewa.

Aku biarkan keadaan rumah.tak.terurus. Aku lebih banyak lepak.

Angan angan aku dulu, bila dah tua mahu ceria bersama anak cucu, selalu ke mesjid, riadah, aktif dengan NGO dan kerap balik ziarah mak.

Namun sebaliknya berlaku...

4 ulasan:

Warisan Petani berkata...

Salam Maal Hijrah
Mudah2an Allah permudahkan

mokja berkata...

Jangan patah semangat IM. Buat terbaik selagi terdaya dan yang lain lainnya serah dan redho akan ketentuanNya.

Normala Saad berkata...

Salam Maal Hijrah IM.
Semoga dipermudahkan segala urusan.

Umialya berkata...

Motivasi yang saya dapat pagi ni..

Jgn terlalu cerewet untuk kesempurnaan, terima keadaan seadanya, mudah2an saya dapat elakkan sifat pentingkan diri, pemarah dan sentiasa bermuhasabah diri andainya suatu hari nanti, saya tudak berdaya uruskan diri..

Moga semua urusan dipermudahkan, aamiin