Ahad, 26 September 2021

Tidurlah Permaisuri

Ini pun salah satu lagu yang selalu aku pilih bila istri nyanyikan bila susah tidur malam.

Siap minta aku tepukkan pinggul dia sepertimana maktok dia tepukkan ketika dia kecil dulu.

Terasa macam keanak anakan pula aku ni namun aku layan sahaja kehendak dia.

Pun akhirnya dia ketawakan aku bila terbatuk batuk dan tercungap cungap mengontrol nafas sebab octave suara aku kelaut.

Lagipun dah jauh malam. Apa nanti kata jiran sebelah...


FB: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10227061511988814&id=1386049962

1 ulasan:

Etuza berkata...

Lelaki dan suami yang penyayang..ya Allah..saya dapat rasakan..Pada Allah kita mohon arwah diampuni dan kita yang masih hidup harus sabar dan tabah ya..

semua orang ada ujian tersendiri..justru itu syukuri apa juga ya saudara..