Jumaat, 17 Jun 2022

LIKE

Sesuatu yang bagusnya tentang Akhmal ini ialah, setiap kali aku pos status aku di wall facebook, dia akan Like. Tidak seperti Along dan Angah teramat jarang. Adakah mereka tengok status aku di fb atau tidak, aku tak tahu.

Rupanya, tindakan kita mengLike apatah lagi mengLove dapat menggembira dan menyenangkan hati si penulis. Itupun dikira sedekah juga kan?


Mungkin ini satu pengajaran yang baik untuk aku. Perbandingan membuang duri dari atas jalan kepada mengLike status pemukabu yang elok dan bermanafaat...

4 ulasan:

Umialya berkata...

Saya komen tanda hadirkan diri.

Maaf IM, sudah lama tidak buka blog..

Suria Amanda berkata...

SA ada request friend kat FB...heehhe...betul..setiap apa yg kita post kat FB, org like dan komen mmg rasa happy sangat....

Mrs. A berkata...

Samalah Mrs. A ada 3 orang anak yang selalu like seorang aje yang lagi dua jarang-jarang. Sedehhh!

Wak Lat berkata...

dapat satu like sudah gumbira, apatah lagi kalo dpt beribu2 laikes., ;p