Isnin, 26 Januari 2015

Biar Keadaan Menentukan


Jam 9 pagi nanti aku perlu ada di Mahkamah Bukit Mertajam, Jalan Betek. Pertuduhan akan dibacakan di depan Akhmal dan hukuman akan ditentukan oleh majistret.

Cuma ada 2 hukuman sahaja selalunya... A atau B. Tapi mana-mana keputusan pun aku masih tak ada idea nak buat macammana.

Walaupun aku dah biasa dengan hal sebegni sebelum ini namun untuk kali ini aku masih seperti rusa masuk kampung layaknya.... terpinga-pinga.

Selalunya, bila terumbang ambing begini, aku biarkan keadaan yang menentukannya nanti...

4 ulasan:

JR berkata...

Semoga dia dibebas dan dilepaskan tanpa apa-apa denda....

iryantyismail berkata...

harap kali ni akmal sedar akan ksilapannya...

Kakzakie Purvit berkata...

Ujian tak henti buat IM. Kuat dan tabahnya IM.

Robbiyassir walatu'assir...

insan marhaen berkata...

terima kasih atas doa kalian semua...