Sabtu, 17 Julai 2021

D'Kashmiry

Sekarang ini istriku dah mula belajar makan dengan tangan sendiri, tak perlu disuapkan. tapi air minum masih aku yang perlu unjukkan.

Masih tetap aku kena tunggu dia hingga selesai barulah aku pula yang makan.

Sehari dua ini dia kerap pesan aku beli nasi bungkus di D'Kashmiry, jalam Permatang Nibung ini. harganya memang standard restoran nasi kandar.

Bayangkan udang besar 3 ekor. Pejam mata membayarkannya...




17 ulasan:

Kamsiah yusoff berkata...

Asalkan dia berselera makan...pejam mata ja la membayarnya..

insan marhaen berkata...

Betul tu. Saya beli je. Tapi dia pun tak makan habis.

Suria Amanda berkata...

Syukur dia ada selera nak makan,harap semakin sembuh..

Warisan Petani berkata...

Mudah2an ibu_suri semakin sihat

Semut Senyum berkata...

TErus semangat! In shaa Allah, Allah sembuhkan si isteri.Kami turut sama mendoakan.

insan marhaen berkata...

Selera makan tambah nanti berat badan pun naik..

insan marhaen berkata...

Terima kasih atas doa

insan marhaen berkata...

TQ atas doa

Azhafizah MN berkata...

Alhamdulillah ada perkembangan yang baik. Rezeki makan bersama²..Mudah mudahan dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan. Aaaminn...

Umialya berkata...

Alhamdulillah.. mudah2an Ibu_Suri makin sihat, aamiin..

SukaniMusik berkata...

alhamdulillah pak cik..

Wak Lat berkata...

semoga dipermudahkan.,
selamat hariraya qurban, maaf zahir batin

Shida Radzuan berkata...

Nasi Kandar mmg rege telan air liur huhuuu bertabahlah pakcik IM

Syaz Rahim berkata...

sedapnya! geram tengok!

aizamia3 berkata...

Lama sungguh tak singgah sini. Apa-apapun moga rutin harian pakcik IM dipermudahkanNYA.

SalbiahM berkata...

Semoga seiring selera makan yang baik, ibu suri juga makin sihat. IM pun sama, jaga diri

Amie berkata...

Mudah-mudahan ibu suri bertambah sihat.
Besar pahalanya bersabar melayan orang sakit.