Sabtu, 11 Disember 2021

'Hantu'...

Mohon dari sahabat bloggers, doakan kesihatan Along agar sembuh seperti biasa.

Sepanjang masa aku memikirkan tentang diri dia dan bimbang dengan segala kemungkinan.

Anak aku cuma ada 3 sahaja. Along adalah anak yang selalu support kewanganku.



Mutakhir ini aku merasakan Covid ini seperti 'hantu', sentiasa memerhatikan aku sedangkan aku tidak tahu dia memerhatikan dari mana.

Tidak cukup dengan nyawa ibu_suri, kini dia mengintai nyawa anak sulongku.

Aku berpesan pada Angah;

'Jaga pergaulan kamu di tempat kerja sebab ada ramai pekerja asing. Kamu ada istri dan anak-anak...'

5 ulasan:

Suria Amanda berkata...

Semoga dipermudahkan buat Along...betul...covid ni musuh senyap...

Umialya berkata...

Moga Along kembali sihat, aamiin..

Psttt: Sypn bekas pesakit covid..

ازمير شهار ~ azmer berkata...

Semoga semua urusan dipermudahkan & kembali sihat spt sediakala hendaknya Aamiin...

Syazni Rahim berkata...

Saya mendoakan agar along segera sembuh..Insyaallah

Wak Lat berkata...

mugo along cepat sembubh.,