Jumaat, 1 Januari 2016

JUMAAT INI...

foto hiasan : sony ericssonku dulu...

Along ada balik semalam. Hujung tahun ini dia kerap balik. Katanya nak perabis cuti tahun.

Bila dia ada rumah, aku agak lega sikit. Dia boleh ke dapur. Emosi ibu_suri juga akan jadi lembut dengan adanya anak-anak di sisi.

Hari ini hari Jumaat. Nak mandi sebersih-bersihnya dan pakai yang terbaik. Pergi masjid awal sikit. Muga-muga mendapat sedikit kedamaian.

Aku teringat satu entri aku 2 tahun lalu. Di dalamnya ada satu klip video yang Angah rakam menggunakan talipon slide Sony Ericsson.

Aku kongsikan pautannya di sini untuk tatapan kalian yang mungkin belum pernah melihat kondisi ibu_suri semasa masih dalam sindrom kemurungan.

Video ini khusus untuk pembaca blog ini sahaja. Harap tidak disebarkan...

http://hujan-petang.blogspot.my/2013/09/aku-dan-hari-ini.html

8 ulasan:

saniahibrahim berkata...

Semoga 2016 ni kesihatan ibu suri akan bertambah baik..Insyaallah

Kakcik Seroja berkata...

Manis senyuman ibu_suri dalam klip itu... :)

iryantyismail berkata...

moga ibu suri diberi kesihatan yang baik2 ..amin....

Nor Azimah Ali berkata...

Percaturan Alkah itu terbaik buat kita sungguh kita rasa ia berat, moga ibu suri kian sembuh hendaknya.

Azian Elias berkata...

salam kenal.. sayangnya kenaap sy tak boleh melihat clip tu.. semoga hari mendatang lebih membahagiakan.

SukaniMusik berkata...

hehe sampai sekarang pun saya masih pakai hp sony ericsson pak cik, sangat berkesan..

Etuza berkata...

Asalam IM tak kuat line...tak dapat buka..
Selamat tahun baru..moga amal ibadat Jumaat kita di terimaNya..semoga along beri bahagia semasa bersama di rumah ya

NzA berkata...

selamat thn baru..moga thn ni memberi seribu kebahagian buat IM sekeluarga