Khamis, 8 September 2022

Tak Sihat

Dah seminggu lebih aku tidak ke tempat kerja sebab demam, sakit kepala, selsema dan macam macam. Aku banyak baring di katil. Makan apa yang ada di dapur. Tak mahu susahkan anak anak untuk membeli makanan aku.

Bila tak boleh dah nak tidur, aku banyak dengar kaset sahaja. Kalau kaset ini mestilah lagu-lagu lama zaman sebelum adanya cd.

Nak tengok tv pun takda cerita yang best sesuai dengan citarasa kau yang dah tuan tagun ini.

Nak pergi klinik punyalah malas. Jadi aku telah panadol sahajalah. Tu pun tak berani banyak banyak.

okla. Stop kat sini je. Tak boleh nak tulis lagi. Rasa nak pergi tandas sekejap. Hidung dah meleleh....


3 ulasan:

Syazni Rahim berkata...

Senmoga lekas sembuh pak cik IM

Mrs. A berkata...

Syafakallah buat tuan blog IM

Ammi berkata...

semoga cepat beransur pulih..
tapi bawak2lah ke klinik juga...kalau dah seminggu gini risau juga